Effektiv handel med Tidypay: Fordelene ved en kombinert kasse- og betalingsterminal

 

Det er flere gode grunner til å kombinere butikkens kassasystem, betalingsterminal og regnskapssystem. Du får bedre kontroll over økonomien fra dag-til-dag, betalingene på terminalen bokføres direkte i regnskapssystemet, og du gir dine kunder en mer fleksibel handelsopplevelse – uansett om du driver handel på nett eller i butikk.

Tidypays ulike tilbud innen terminal- og kassasystemer gjør handelen enklere og mer lønnsomt. Det er rett og slett et system for deg som vil ha mer tid til det du virkelig kan: Salg og markedsføring av ditt produkt- og tjenestetilbud.

 

Mange fordeler med kombinert løsning

Det kan være tidkrevende å håndtere betaling, omsetning og regnskap hver for seg. Det finnes utallige leverandører innen de ulike sektorene, og kanskje du i dag har en kombinasjon av systemer som ikke snakker særlig godt sammen. Dette kan føre til unødvendig regnskapsarbeid og trege prosesser på tvers av bedriften.

Med en sammensveiset løsning der alle systemene snakker sammen får du en strømlinjeformet prosess fra salg til bokføring. Dessuten vil også et moderne kassasystem støtte de ulike betalingsmetodene som dine kunder forventer – enten det er Vipps, kortbetaling eller delbetaling.

 

Ulike integrasjoner: Fra regnskapssystem til ERP

En kombinert løsning er ofte gunstig, da det åpner for unike integrasjoner med eksterne systemer. I Tidypay snakker for eksempel våre systemer godt med Tripletex, Fiken, EasyPractice og Visma eAccounting, for å nevne noen eksterne aktører.

Dette betyr at du kan få en kombinert kasse- og betalingsterminal som integreres direkte i dine nåværende systemer for regnskap, ERP eller nettbutikk. Denne API-integrasjonen gjør butikkdriften sømløs og effektiv!

 

Fra et brukerperspektiv

Ikke bare er et kombinert kasse- og terminalsystem gunstig for din bedrifts effektivitet og lønnsomhet. Det moderne brukergrensesnittet bygger også oppunder den digitale profilen du som merkevare har etablert.

Det kan nemlig oppstå et brudd i kundens brukeropplevelse dersom denne etablerte profilen og betalingsløsningen ikke går overens. Me andre ord: dersom du har en utdatert og lite brukervennlig betalingsløsning kan dette bruddet i kundens handelsopplevelse i verste fall føre til et tapt salg, særlig hvis kunden må gjennom et utall unødvendige steg for å lande sin ordre.

 

Fornøyde kunder i ulike bransjer

Det har alltid vært vårt mål å utvikle et kombinert kasse- og terminalsystem som egner seg for alle slags aktører. Med fornøyde kunder som Oslo Universitets Sykehus, NOKAS og Redningsselskapet – og mange flere – har vi bevist at Tidypay er en løsning for deg som ønsker en enkel og grei handel. Uansett bransje.

Dette oppnår vi gjennom en tilpasningsvennlig og brukerorientert løsning som du enkelt setter opp med dine eksisterende systemer.  

Enkel nettbutikk

TidypayGO er en allsidig og brukervennlig bokføringspakke utviklet for morgendagens nettbutikker. Med TidypayGO samler du dine produkter og tjenester i et moderne brukergrensesnitt som gjør det enkelt for deg å selge dine produkter – og ikke minst enkelt for dine kunder å benytte deg som leverandør.

Se demo

Kort om TidypayGOs nøkkelpunkter:

  • Bygges på toppen av ditt regnskapssystem med sømløs kontakt.
  • Tillater betaling gjennom Vipps.
  • Betalingen føres dirkete i regnskapet.
  • 3 unike planløsninger avhengig av din strategi og visjon for nettbutikken.
  • Kun 1,75 % i transaksjonskostnad med Vipps.
  • Mini nettbutikk som gjør det enkelt å selge dine produkter og tjenester.

TidypayGO er med andre ord den perfekte løsningen for små butikker, lag, take-away, foreninger og andre typer utsalgssteder. Ta kontakt gjennom dette skjemaet om du ønsker et tilbud på TidypayGO.

Ta butikken til neste steg

Vi er ikke her for å fortelle deg hvordan du skal drifte din butikk – her er det du som er eksperten. Men vi vet en ting eller to om effekten av en moderne og up-to-date betalingsløsning.

Hvis du trenger tips eller råd om hvordan du kan ta butikken til neste steg er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på +47 400 00 475 i dag. Vi slår gjerne av en prat om din butikk og hvilken betalingsløsning som passer best for deg.